Hoofdstuk 1 Werken naast pensioen
Hoofdstuk 2 Internationale dienstverlening
Hoofdstuk 3 Preventieve werking van bemiddeling door Ombudsman Pensioenen
Hoofdstuk 4 Succesvolle bemiddelingen
Hoofdstuk 5 Correcte en performante pensioeninformatie
Hoofdstuk 6 Digitale toegang tot de pensioendossiers van de klagers
Hoofdstuk 7 Ombudsman Pensioenen helpt de klager bij het (her)formuleren van zijn klachten
Hoofdstuk 8 Coördinatie tussen de verschillende pensioendiensten
Hoofdstuk 9 Impact van het werk van de Ombudsdienst Pensioenen
Hoofdstuk 10 Niet proportioneel verlies van mijnwerkerscomplement
Hoofdstuk 11 Werken naast ziektepensioen
Hoofdstuk 12 Werkwijze behandeling van klachten
Hoofdstuk 13 De cijfers van 2024
Hoofdstuk 14 Activiteiten en middelen
Hoofdstuk 15 Aanbevelingen 2024